177 produktów
Wybierz auto
0479117633
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Wyposażenie pojazdu: Do poj. z elektryczną pompą powietrza wtónego
Rozwiń więcej danych
29,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
29,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180410
Materiał: Tworzywo sztuczne
65,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
65,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102512
Dla numeru oe: 1k0 129 618 bq
49,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
49,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
38,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.413
108,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
108,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336149
Dla numeru oe: 1k0145838g
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
41,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
41,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
88,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
88,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
48,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
48,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145834ap
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
68,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
68,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145828s
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Rozwiń więcej danych
44,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
44,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.374
80,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
80,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451778601
61,85
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
61,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0043H
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Śr. przyłącza od strony ciśnieniowej [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
41,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
41,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.38
91,88
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
91,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11290423501
90,57
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
90,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291785701
354,58
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
354,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11451414201
94,07
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
94,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451459201
101,37
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
101,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451782601
103,27
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
103,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451783601
94,71
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
94,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW GOLF VI należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.