Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW GOLF VI

76 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 174910

Ciężar [kg]: 1.142

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

368,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

428,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

428,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

140,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

140,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

450,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

450,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

574,69

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

574,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1031

Rodzaj paliwa: Benzyna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

552,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

552,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-007

NTY BKS-VW-007

NTYBKSVW007

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: With collector flap

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,19

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

323,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556303A

Ilość połączeń: 5

440,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

440,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego NTY ENK-VW-005

Rodzaj paliwa: Benzyna

Ilość biegunów: 5

249,65

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

249,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Króciec, kolektor dolotowy MAXGEAR 17-0301

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 5

480,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

480,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0300

Dla numeru oe: 03l129711e

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

518,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

518,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METZGER 2100076

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia

588,41

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

588,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej METZGER 2100117

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika

940,04

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

940,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

516,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

516,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21816

Dla numeru oe: 037906283c

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

455,41

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

455,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
AIC 58841Set

AIC 58841Set

AIC58841Set

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z elektrozaworem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

714,18

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

714,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

294,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

294,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

257,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

257,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
VAICO V10-5269

VAICO V10-5269

VAIV105269

Urządzenie sterujące: Ze zintegrowanym czujnikiem dla zasobnika paliwa

Materiał obudowy: Poliamid 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 376,56

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 376,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora NTY BKS-VW-016

Ilość połączeń: 3

52,02

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

52,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF VI

Kolektor ssący w aucie VW GOLF VI

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW GOLF VI – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF VI, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW GOLF VI?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.