77 produktów
Wybierz auto
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
399,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
399,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
436,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
436,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
455,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
455,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
140,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
314,79
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
314,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
574,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170130
Rodzaj paliwa: Benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
256,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
256,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
272,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
272,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP117758
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego
Rozwiń więcej danych
364,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
364,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300007
Numer komponentu: 123-00-007
312,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
312,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170282
Rodzaj paliwa: Benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
310,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
310,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10721268
194,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
194,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV007
265,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
265,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV105269
Urządzenie sterujące: Ze zintegrowanym czujnikiem dla zasobnika paliwa
Materiał obudowy: Poliamid 6
Rozwiń więcej danych
1 376,56
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
1 376,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89601
670,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
670,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC58841Set
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z elektrozaworem
Rozwiń więcej danych
714,18
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
714,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALLM1057
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 008,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
1 008,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSTB20054
Ilość biegunów: 5
262,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
262,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
252,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
269,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
269,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF VI, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.