🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW GOLF VI

79 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
MAXGEAR
NTY
FEBI BILSTEIN
METZGER
SKV
ABAKUS
VAICO
MAHLE
MEAT & DORIA
AIC
PIERBURG
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

436,44

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

436,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 174910

Ciężar [kg]: 1.142

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

387,18

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

387,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

455,78

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

455,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

140,69

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

140,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-007

NTY BKS-VW-007

NTYBKSVW007

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: With collector flap

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,79

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

314,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

518,64

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

518,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

291,19

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

291,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

848,26

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

848,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

767,46

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

767,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

516,42

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

516,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-004

NTY BKS-VW-004

NTYBKSVW004

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: Withot colector flap

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,78

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

263,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0255

Ciężar [kg]: 2.504

Rodzaj paliwa: Benzyna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,27

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

272,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0277

Ciężar [kg]: 1.878

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,14

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

269,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0300

Dla numeru oe: 03l129711e

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

518,35

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

518,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Króciec, kolektor dolotowy MAXGEAR 17-0301

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 5

480,50

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

480,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej METZGER 2100117

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika

940,04

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

940,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
AIC 58841Set

AIC 58841Set

AIC58841Set

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z elektrozaworem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

714,18

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

714,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

349,25

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

349,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21836

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

499,66

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

499,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) PIERBURG 7.02256.18.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,22

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

101,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF VI

Kolektor ssący w aucie VW GOLF VI

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW GOLF VI – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF VI, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW GOLF VI?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.