77 produktów
Wybierz auto
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
376,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
376,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
440,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
141,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
514,73
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
514,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
326,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
326,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
580,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
580,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR556303A
Ilość połączeń: 5
444,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALLM1056
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 081,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 081,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803K
437,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV028
306,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89452
521,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300008
Numer komponentu: 123-00-008
298,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
298,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
294,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 5
485,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
485,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21807
297,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21816
Dla numeru oe: 037906283c
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
459,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
459,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21836
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
493,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
493,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
500,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
500,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia
594,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
594,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
949,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
949,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF VI, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.