Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW GOLF VI

77 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 174910

Ciężar [kg]: 1.142

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

376,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

440,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

440,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

141,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

141,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

514,73

zł/szt.

Kraków: pon. 21.07

U ciebie: pon. 21.07

514,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-007

NTY BKS-VW-007

NTYBKSVW007

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: With collector flap

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

326,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

580,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

580,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556303A

Ilość połączeń: 5

444,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

444,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1056

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 081,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 081,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

437,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

437,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

306,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

306,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

521,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

521,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-00-008

Numer komponentu: 123-00-008

298,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

298,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9174-JPN

Ilość biegunów: 5

294,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

294,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Króciec, kolektor dolotowy MAXGEAR 17-0301

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 5

485,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

485,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

297,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

297,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21816

Dla numeru oe: 037906283c

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

459,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

459,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21836

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

493,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

493,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

500,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

500,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METZGER 2100076

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia

594,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

594,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej METZGER 2100117

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika

949,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.07

949,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF VI

Kolektor ssący w aucie VW GOLF VI

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW GOLF VI – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF VI, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW GOLF VI?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.