Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do PEUGEOT 508 I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: TOP503614

TOPRAN 503 614

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, Materiał obudowy: tworzyw...
497,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPZCT011

NTY BPZ-CT-011

576,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRMDRM16911

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16911

580,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Kolektor ssący w aucie PEUGEOT 508 I

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie PEUGEOT 508 I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, PEUGEOT 508 I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

PEUGEOT 508 I – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się PEUGEOT 508 I, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie PEUGEOT 508 I?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu PEUGEOT 508 I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie PEUGEOT 508 I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.