10 produktów
Wybierz auto
0396AS10174
97,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957138
56,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
56,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550657A
Ilość połączeń: 2
37,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60238
Ilość biegunów: 2
65,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75585
33,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60249
Dla numeru oe: 5946.33
Długość przewodu [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
94,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
94,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893138
55,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893165
54,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957165
56,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
56,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261231197
46,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie PEUGEOT 508 I powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie PEUGEOT 508 I, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów PEUGEOT 508 I. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach PEUGEOT 508 I jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.