12 produktów
Wybierz auto
Producenci
Średnica zewnętrzna [mm]: 26
Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny
Rozwiń więcej danych
35,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
35,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
46,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
62,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
62,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5946.33
Długość przewodu [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
86,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
86,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
69,43
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
69,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,65
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,09
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
32,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
100,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
100,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,65
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
56,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 2
79,97
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
79,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie PEUGEOT 508 I powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie PEUGEOT 508 I, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów PEUGEOT 508 I. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach PEUGEOT 508 I jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.