51 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z prawej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
166,04
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
166,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
75,10
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
75,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
256,35
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
256,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
198,08
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
198,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,25
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
144,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, góra, na dole
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
63,00
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
63,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
190,84
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
190,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
228,17
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
228,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
205,82
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
205,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
212,94
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
212,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
127,29
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
127,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
28,85
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
28,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
71,58
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
71,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
263,65
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
263,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu, góra, na dole
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
183,66
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
183,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
167,34
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
167,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
144,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
144,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5q0199855ad
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
90,30
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
90,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, góra, na dole
79,54
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
79,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5q0199262bk
Strona zabudowy: Z prawej
202,31
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
202,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie AUDI TT III (8S). To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd AUDI TT III (8S) mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie AUDI TT III (8S) ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.