Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do FORD C-MAX II

80 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.53, Materiał: Aluminium, Guma / metal, Rodzaj mocowania:...
96,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.6, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Zdjęcie producenta:...
200,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.72, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Zdjęcie producenta...
292,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.66, Materiał: Aluminium, Guma / metal, Rodzaj mocowania:...
98,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, z przodu, Masa [g]: 2372
208,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.523, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Zdjęcie producent...
167,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.65, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-m...
223,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
72,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1567937, Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
209,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
347,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
318,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.76, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-m...
286,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej
222,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Ciężar [kg]: 0.45, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Ilość: ...
89,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
84,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
183,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
128,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 2.341, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Strona zabudowy: z...
399,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Ciężar [kg]: 1.401032, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
100,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie FORD C-MAX II?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD C-MAX II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie FORD C-MAX II?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD C-MAX II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

FORD C-MAX II – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie FORD C-MAX II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.