17 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
286,30
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
286,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
342,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
342,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
05261991449
Rodzaj koprusu: Z obudową
184,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 5
333,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
333,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99061814001
229,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Z obudową
202,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 3
290,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
290,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
195,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
195,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03358ET009149441
Specyfikacje asortymentowa: Nasadka rurowa
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
313,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
313,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396AF1039712B1
301,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
301,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095061
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
292,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
292,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
324,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540281002956
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
382,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
382,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
131,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
139,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru artykułu: 558286
Ilość połączeń: 4
145,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Z obudową
176,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu VW CADDY IV. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu VW CADDY IV co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta VW CADDY IV, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie VW CADDY IV jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu VW CADDY IV – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu VW CADDY IV. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu VW CADDY IV w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.