Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO C70 II

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
NGK
NTY
DELPHI
ERA
FEBI BILSTEIN
JPN
MAXGEAR
MEYLE
VEMO
BLUE PRINT
CALORSTAT BY VERNET

132,03

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

132,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,56

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

61,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

54,09

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

54,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

100,83

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

100,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,07

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

93,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,18

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

82,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15082

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,05

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

107,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,66

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

65,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

72,67

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

72,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106080

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,89

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

146,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

126,66

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

126,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15188

Od cisnienia [pa]: 40000

Do cisnienia [pa]: 350000

126,30

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

126,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 55 10 6080

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,25

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

158,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15083

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,08

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

115,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,56

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

91,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,68

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

64,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,21

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

41,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,47

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

55,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3291

Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4

99,66

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

99,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95675

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,40

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

136,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO C70 II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO C70 II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO C70 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO C70 II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO C70 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO C70 II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.