🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW JETTA VI

43 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
ERA
NGK
BORSEHUNG
CALORSTAT BY VERNET
FACET
DELPHI
JPN
VIKA
ABAKUS
BOSCH
EPS

48,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.11

107,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

43,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.11

60,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 16133

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 48500

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.11

106,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

72,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15007

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

39,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15196

Od cisnienia [pa]: 50000

Do cisnienia [pa]: 150000

196,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.11

196,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

57,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 0072

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

42,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15043

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

116,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3327

Ciśnienie od [kpa]: 28.9

Ciśnienie do [kpa]: 400

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15037

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

129,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3318

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

95,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 114 812 0000

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.91

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.11

102,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15042

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

99,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

99,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW JETTA VI

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW JETTA VI

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW JETTA VI. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW JETTA VI – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW JETTA VI, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW JETTA VI

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.