Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW JETTA VI

41 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

52,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

52,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

52,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

108,05

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

108,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,02

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

61,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 0072

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

72,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15037

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

130,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15196

Od cisnienia [pa]: 50000

Do cisnienia [pa]: 150000

198,45

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

198,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,53

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

55,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

102,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

102,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0103

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

70,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

87,51

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

87,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

76,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

58,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

58,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15043

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

116,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BORSEHUNG B13675

Dla numeru artykułu: 111420

83,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

83,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0118

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

68,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96201

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,64

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

146,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15042

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

118,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-034

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,59

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

66,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,14

zł/szt.

Kraków: czw. 17.07

U ciebie: czw. 17.07

66,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW JETTA VI

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW JETTA VI

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW JETTA VI. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW JETTA VI – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW JETTA VI, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW JETTA VI

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.