63 produktów
Wybierz auto
444,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
444,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
455,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
455,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
314,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
314,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
574,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Ilość biegunów: 5
362,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
362,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21804
767,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
767,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176636
Ciężar [kg]: 1.779
Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
1 024,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 024,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170280
291,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
269,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
269,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV047
425,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
425,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
266,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176617
Ciężar [kg]: 1.489
Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
482,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
482,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV040
310,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89452
516,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
516,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR556303A
Ilość połączeń: 5
440,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP117758
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego
Rozwiń więcej danych
364,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
364,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
70,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALLM1031
Rodzaj paliwa: Benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
552,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
552,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALLM1056
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 070,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 070,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW JETTA VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW JETTA VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW JETTA VI, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW JETTA VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW JETTA VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.