62 produktów
Wybierz auto
428,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
428,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
450,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
450,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektroniczny
574,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
323,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
323,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALLM1031
Rodzaj paliwa: Benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
552,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
552,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
291,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
284,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21804
774,93
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
774,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV047
425,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
425,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSTB20054
Ilość biegunów: 5
257,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV040
307,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP117758
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego
Rozwiń więcej danych
389,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
389,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21841
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego
416,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
416,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170130
Rodzaj paliwa: Benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
256,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803K
386,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
386,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV028
304,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21804K
355,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
355,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21817
Dla numeru oe: 06h906283b
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
459,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
459,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21829
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
254,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW JETTA VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW JETTA VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW JETTA VI, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW JETTA VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW JETTA VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.