Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW JETTA VI

62 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

428,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

428,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

450,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

450,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

140,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

140,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

574,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

574,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-007

NTY BKS-VW-007

NTYBKSVW007

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: With collector flap

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

323,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1031

Rodzaj paliwa: Benzyna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

552,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

552,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9174-JPN

Ilość biegunów: 5

291,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

291,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego TOPRAN 633 208

Strona zabudowy: Rura ssąca

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

284,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

774,93

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

774,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

425,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

425,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

257,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

257,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

307,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TOPRAN 117 758

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

389,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

389,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21841

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego

416,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

416,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0130

Rodzaj paliwa: Benzyna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

256,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

386,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

386,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

304,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

304,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

355,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

355,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21817

Dla numeru oe: 06h906283b

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

459,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

459,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21829

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

254,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

254,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW JETTA VI

Kolektor ssący w aucie VW JETTA VI

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW JETTA VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW JETTA VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW JETTA VI – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW JETTA VI, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW JETTA VI?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW JETTA VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW JETTA VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.