Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW JETTA VI

64 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

141,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

141,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

514,73

zł/szt.

Kraków: pon. 30.06

U ciebie: pon. 30.06

514,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

432,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-007

NTY BKS-VW-007

NTYBKSVW007

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Specyfikacja: With collector flap

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

326,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

580,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

580,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21817

Dla numeru oe: 06h906283b

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

468,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

468,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100098

Tryb pracy: Elektroniczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

589,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

589,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

362,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

362,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący VAICO V10-3954

Rodzaj paliwa: Benzyna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

797,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

797,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego MEAT & DORIA 89131

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Ilość biegunów: 5

365,54

zł/szt.

Kraków: pon. 30.06

U ciebie: pon. 30.06

365,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) PIERBURG 7.02256.18.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej BGA MG96005

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

324,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

324,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9174-JPN

Ilość biegunów: 5

294,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

294,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Króciec, kolektor dolotowy FEBI BILSTEIN 183443

Ciężar [kg]: 1.44

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

706,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

706,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556303A

Ilość połączeń: 5

444,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

444,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

297,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

297,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21816

Dla numeru oe: 037906283c

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

459,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

459,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21829

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

259,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

259,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21824

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym

473,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

473,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21836

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

493,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

493,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW JETTA VI

Kolektor ssący w aucie VW JETTA VI

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW JETTA VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW JETTA VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW JETTA VI – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW JETTA VI, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW JETTA VI?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW JETTA VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW JETTA VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.