Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW JETTA VI

61 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

428,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

428,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

140,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

140,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

574,69

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

574,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

472,90

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

472,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-00-008

Numer komponentu: 123-00-008

295,96

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

295,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego TOPRAN 633 208

Strona zabudowy: Rura ssąca

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

284,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

257,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

257,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9174-JPN

Ilość biegunów: 5

303,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

303,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0300

Dla numeru oe: 03l129711e

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

518,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

518,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

516,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

516,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METZGER 2100076

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia

588,41

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

588,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór przełączający, przesłona przekierowująca (kol. dolot.) TOPRAN 639 820

Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

69,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

386,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

386,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

349,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

349,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

294,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

294,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21817

Dla numeru oe: 06h906283b

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

459,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

459,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21816

Dla numeru oe: 037906283c

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

455,41

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

455,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21824

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym

464,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

464,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21829

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

254,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

254,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21836

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

484,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

484,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW JETTA VI

Kolektor ssący w aucie VW JETTA VI

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW JETTA VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW JETTA VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW JETTA VI – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW JETTA VI, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW JETTA VI?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW JETTA VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW JETTA VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.