Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do VW JETTA VI

122 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: przed turbosprężarką, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
38,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145828S, Strona zabudowy: z lewej, góra, Długość [mm]: 117, Ciężar [kg]: 0.1...
79,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0 145832 F, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, na dol...
106,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.42
135,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145838AG, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
48,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
58,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145828T, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
61,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145828C
166,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 385, Tylko w połączeniu z: BHC1004, BHC1108, BHC1109, FHC1004, FHC1108, FHC1109, ...
120,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.3
137,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.42
130,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV514

ESEN SKV 49SKV514

115,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu z lewej, na dole, Ciężar [kg]: 0.38
90,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu z lewej, na dole, Ciężar [kg]: 0.38, Przewód układu chłodzącego: Prz...
125,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
rura o śr. [mm]: 60, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), Artykuł uzu...
114,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Materiał obudowy: GFK (two...
27,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145838AH
43,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0145828S, Strona zabudowy: z lewej, góra, Długość [mm]: 117, średnica zewnętr...
48,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0 145 828 T, Strona zabudowy: za turbosprężarką, z lewej, góra
41,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie VW JETTA VI?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu VW JETTA VI?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW JETTA VI należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

VW JETTA VI – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.