Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
NTYBKSVW005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
153,89
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
153,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21834
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
560,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
560,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW021
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Electromagnetic valv, steering angle senso
470,90
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
470,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21802
287,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
287,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV026
315,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
315,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
68,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
68,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
104,84
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
104,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2100076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia
568,87
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
568,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
325,60
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
325,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170303
Dla numeru oe: 04e129712a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
164,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
164,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21801
349,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
349,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100084
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
1 275,91
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 275,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.074
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
115,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
115,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.455
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
774,52
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
774,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW030
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
606,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
606,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF VII. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF VII może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF VII, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF VII może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF VII. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.