15 produktów
Wybierz auto
NTYBKSVW004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
328,76
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
328,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21802
212,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
212,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
106,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170303
Dla numeru oe: 04e129712a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
165,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
165,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2100076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia
594,12
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
594,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW021
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Electromagnetic valv, steering angle senso
489,84
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
489,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
124,32
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
124,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21801
353,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
353,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV026
326,79
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
326,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.455
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
831,64
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
831,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
71,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
71,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW030
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
598,76
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
598,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21834
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
519,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
519,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100084
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
1 313,16
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
1 313,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.074
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
115,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
115,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF VII. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF VII może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF VII, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF VII może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF VII. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.