31 produktów
Wybierz auto
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
326,33
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
326,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV040
310,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV106484
1 340,75
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
1 340,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP115825
Ilość biegunów: 3
194,37
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
194,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
70,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAMG96005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
324,25
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
324,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
76,27
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
76,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12300007
Numer komponentu: 123-00-007
372,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6PD012754001
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
213,22
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
213,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C59511696
Tryb pracy: Elektroniczny
Specyfikacja: Sensor
Rozwiń więcej danych
658,07
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
658,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ44231675901
268,86
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
268,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ44231676001
95,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSSK000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 3.07
178,95
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
178,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
328,76
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
328,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW019
545,70
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
545,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
124,32
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
124,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYENKVW005
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ilość biegunów: 5
252,08
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
252,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21802
212,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21801
353,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW POLO. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW POLO może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW POLO, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW POLO może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW POLO. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.