🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD FOCUS II

56 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DELPHI
FAE
NGK
NTY
CALORSTAT BY VERNET
FEBI BILSTEIN
BOSCH
ERA
JPN
EPS
FACET
MEAT & DORIA

131,97

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

131,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,56

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

61,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0120

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,18

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

82,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

100,83

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

100,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

126,02

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

126,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

49,41

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

49,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,93

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

95,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,68

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

87,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

121,03

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

121,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

116,00

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

116,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82304E

Jakość: Equivalent

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

108,10

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

108,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10132

Ilość podłączonych styków: 4

92,52

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

92,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10125

Ilość podłączonych styków: 4

79,99

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

79,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,06

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

105,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym AIC 57270

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

138,56

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

138,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0081

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

179,45

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

179,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

25,76

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

25,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa NTY ECM-VV-004

Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4

36,59

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

36,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FR-004

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,59

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

36,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

143,29

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

143,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD FOCUS II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD FOCUS II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD FOCUS II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD FOCUS II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD FOCUS II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD FOCUS II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.