Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do RENAULT MASTER III

45 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

120,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, po stronie pasażera, z prawej, Długość [...
66,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4
112,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: termoplastyczny elastomer poliestrowy, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 550
570,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
127,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
165,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Materiał: tworzywo sztuczne, Masa [g]: 550, Artykuł uzupełniający / i...
490,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.04
34,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z opaskami zaciskowymi
53,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
37,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, dla numeru artykułu: 8200730576
49,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj napędu: Napęd tylnych kół
190,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200753502, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej, Materia...
331,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez opaski zaciskowej
179,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 144604965R, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej, Technik...
172,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Silikon, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 67.8, Średnica wewnętrzna 2 [mm]:...
112,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
225,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.75, Masa [g]: 750
306,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, po stronie pasażera, z prawej, Długość [...
129,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie RENAULT MASTER III?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu RENAULT MASTER III?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT MASTER III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

RENAULT MASTER III – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.