7 produktów
Wybierz auto
LEM3978001
Strona zabudowy: Z prawej
247,82
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
247,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM4419901
Strona zabudowy: Z tyłu
105,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
105,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS7125807
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.571013
Rozwiń więcej danych
191,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
191,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8053989
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
107,86
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
107,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMF75248
Strona zabudowy: Z prawej
215,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
215,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM4419701
Strona zabudowy: Z tyłu
121,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
121,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB105677
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.2
Rozwiń więcej danych
205,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
205,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie VW POLO VI. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd VW POLO VI mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie VW POLO VI ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.