Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
66,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
66,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaską zaciskową
Rozwiń więcej danych
115,18
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
115,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
107,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV503
142,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
142,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,21
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
27,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
88,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
88,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW POLO VI należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.